piątek, 4 lipca 2014

Ogłoszenia drobne // Alpha 2

No dobra misiaczki, trochę się chciałam popisać jak za starych dobrych czasów. Warto poczytać ^.^

1. Dziękujemy za wspaniałą Grafikę! Jest o wiele lepsza od poprzedniej i ta zieleń..

2. Skoro grafika już jest, zgodnie z moją obietnicą, niebawem pojawi się FABUŁA STADA. Została ona zaakceptowana przez Arjunę, a zatem pojawi się jakoś w Poniedziałek. Jednakowoż pragnę przypomnieć że mamy fabułę poboczną, zapewnioną przez naszego starego przyjaciela Shitana, który dogorywa w głównej jaskini! Może ktoś by się tym zainteresował? (poza osobami które już się nim zajmują) :) Rozmawiałam z nim osobiście kilka dni temu i sam powiedział mi że chciał nas nieco rozruszać, do pisania czegokolwiek.

3. Dostałam też osobiste pozwolenie od Arjuny by zająć się opisem naszej głównej polany i zrobienie porządków z chatami. Tak więc informuję że niedługo po kliknięciu przycisku "Polana" pojawi się podstrona z linkami do chatów i krótkim przedstawieniem naszej kochanej Głównej Polany. Wszelkie sprawy z tym związane, proszę kierować do mnie, aby Arjunie nie zawracać głowy. Tym też zajmę się po weekendzie gdyż wcześniej nie dysponuję czasem.

4. Mam pewien mały pomysł. Jako że nasza 6 rocznica odbyć się powinna 23 Września, a większość z was wtedy ma szkołę itp. Wpadłam na pomysł żeby zorganizować bal z tej okazji wcześniej, w okresie wakacyjnym? Co wy na to? Najlepiej jeszcze w Lipcu, gdyż później mam poprawki i nie będę już miała kompletnie czasu, na takie rzeczy.
Niestety 5 Rocznicy nie było.. może dlatego że mnie samej nie było w stadzie i jakoś nikt nie umiał się zebrać żeby to zorganizować.. więc po 2 letniej przerwie czas podtrzymać tradycje moi drodzy.

5. No i jeszcze na koniec uważam, i powoli za to się też zabieram, aby zorganizować coś w stylu nowego Pamiętnika HOLS. Poprzedni trochę się popsuł :/ i nikt nie umie już tam wstawiać postów. Dlatego zastanawiam się czy nie zrobić nowego na blogspocie, tak jak stado.  Bo skoro znów witamy wśród żywych to czemu by nie załatać parę innych usterek. Może sie za to wezmę wkrótce jak pozbędę się z karku lenia, jednakowoż będą mi potrzebne osoby do dalszego go prowadzenia.

6. Zastanawiam się też nad przejęciem funkcji po swoim synku Rainie, dotyczącej robienia wywiadów.. Z zwłaszcza że ze mną wywiad już był, a zatem nikt nie będzie się martwił że musi robić wywiad sam ze sobą.

7.  A punktu tego nie ma, pomysłowość moja dobiegła końca. Miłych wakacji i mam nadzieje obfitych w działania na blogu i chacie.
Bye!

3 komentarze:

  1. [4. Cóż, zjazd mógłby być fajny, bo w sierpniu raczej czasu nie wygospodaruje. Tylko gdzie i kiedy? Bo nie wiem czy uda mi się załatwić to z rodzicami - strasznie uparci ludzie z nich.

    5. Pamiętniki mogą być fajną rzeczą, choć ja raczej do tego łapek nie dołożę. Chyba, że chodzi o szablon - to ewentualnie mogę.

    6. Wywiady? Hmm... Nie umiem robić wywiadów, a Yaya nie jest osobą z którą łatwo cokolwiek przeprowadzić, więc życzę powodzenia w robieniu wywiadów - jeśli się zdecydujesz.]

    / Yaya

    OdpowiedzUsuń
  2. Jenik ty to naprawdę piszesz najlepsze organizacyjne notki.
    2.Naprawdę super ta twoja fabuła :3
    3. Cóż Jenik, dalej robisz więcej niż ja XD
    4, Ja jestem za i chętnie się tym mogę zająć. W sumie powinnam. Zacznijmy od tego kiedy w Lipcu robimy?
    5. Jenik to bardzo dobry pomysł ;3 Ja chętnie ci pomogę.
    6. Nawet o nich zapomniałam XD Fajnie by było, jakby wróciły wywiady.

    OdpowiedzUsuń
  3. 2. Jak juz fabuła, to fabuła. Mam nadzieje, że wniesie coś do stada. Bo takie siedzenie cały czas jest na prawdę nudne. No i musi być oczywiście dobra, by była zauważana. (Fabuła? A na co to komu, wyjebka. Siedźmy pod drzewem!) No.. mam nadzieje, że tak nie będzie. xd
    3. Nienawidzę podchatów, ale ok. Może się przyda.
    4. Rocznica to rocznica, wypadałoby coś zrobić. Mogę pomóc w organizacji, jeśli będzie owa pomoc potrzebna. o-o
    5. Nie odniosę się, poprzedniego pamiętnika nawet nie widziałam, ale jeśli jest na onecie.. to chyba nawet nie chcę widzieć. Myślę, że to dobry pomysł zrobienie czegoś takiego na blogspocie.
    6. BOŻE JA TEŻ CHCE
    7. Hepi holidejszyn.

    OdpowiedzUsuń