sobota, 5 lipca 2014

Drobne ogłoszenia// Alpha

Sorki Jen za zwiniecie ci tytułu, ale nie mogłam się powstrzymać. W sumie to tylko kilka spraw, nie będę się pospisywać Jak Jenna, ale moim zdaniem warte uwagi.

1. Na HOTN jest opublikowana recenzja z inprezy. Prześle wam tylko link, bowiem jest ona długa, a nie chce  zakryć notki Jenny, bo jest ważna. Proszę o to ona. KLIK. Jak ktoś chce zapraszam do czytania. Powodzenia. Ja jestem w połowie. XD

2. Wiecie, że trawa konkurs , prawda? Ni co jest? Nie dostałam żadnej fraszki, no błagam. Jest to proste do napisania i krótki, może mieć nawet dwa wersy. Ponownie wysyłam wam opis konkursu, ale z małą zmianą. Prace opublikujcie na blogu i przedłużam konkurs do 21 lipca.

Tak jak wspominałam  jest konkurs, którego pomysłodawcą jest Leonard. Dziękuję ci Leoś.
Otóż polega on na napisaniu Frasz. Co to jest, to zostało wytłumaczone. Tematyka dalej dowolna. Prace przez chętnych do udziału pro szę opublikować na blogu  do 21 lipca. 

Jury to:
Ja
Yaya 
Lorens



3. Jestem dumna z waszej aktywności i z tego, co robicie dla stada. Plusy dostaną:
Morphine - za zrobienie grafiki
Arisu - aktywność
Yulthi - aktywność i załatwienie poprzedniej grafiki dla stada ( To, że nie przypadło nam do gustu, nie twoja wina.)
Sanguinis - aktywność.
Ulul - aktywność
Leonard - aktywność.


Jak o kimś zapomniałam przepraszam i proszę się upomnieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz