piątek, 5 października 2012

Roaden wraca by was pomęczyć! :D

* Na polanie pojawił się brązowy basior. Jego Futro było bardzo puszyste. Przyjrzał się zebranym i skinął łbem ze szacunkiem, po czym skierował wzrok na Jennę. *
Dobry. Chciałem powiedzieć że i ja nie zamierzam opuścić tego stada od tak * przymknął oczy z dumą i zadowoleniem*
Nazywam się Roaden
Xywy: Road? zresztą jak chcecie
Wiek: 3 lata.
Płeć: On
Gatunek: wilk
Charakter: Dzielny, odważny, ale i umiem się zastanowić zanim skocze w ogień. Zawsze wierny swemu rodzeństwu i rodzicom.Czasem ponosi mnie zbyt duża i wybujała wyobraźnia, na czym często dostaje po łapach.. ale nie lubię nikomu się wyżalać. Lubię się powygłupiać, tak jak mój tata, ale i po mamie zachowałem wyrozumiałość i opanowania w niektórych sytuacjach. I tak ja mama kiedyś powiedziała.. Najchętniej walczyłbym za wszystkich.
Wygląd: Moje futro jest.. * patrzy po sobie* brązowe? szare i kremowe też troszke.. Moje oczy są miodowe.
Powiązania: Mama - Punkie Noa, Tata - Rain, Babcia - Jenna, Bracia - Shadow i Shao, Siostry - Sheeruun i Mojra. Chrzestni: Arjuna i Shitan, Ciocia - Nana... ehm chyba tyle xD..
Hierarchia: Tropiciel, Wojownik i ... Strażnik stada.
Moce: Pierwszą moją odkrytą mocą jest coś jakby przeczuwanie niebezpieczeństwa i zagrożenia które mogą przydarzyć się moim bliskim.
Historia: Urodziłem się w HOLS.. i właściwie nic po za tym ;D
Lubię: Szwędać się po terenach innych stad i zawracać gitare nieznajomym, mimo to staram się unikać propozycji dołączania bo tylko tu jest mój dom.
Nie lubię: Jak ktoś odpowiada pytaniem na pytanie.. albo mnie ignoruje >.<'
Chciałbym: żeby mama, tata i rodzeństwo dołączyli do nowego HOLS :o
Stan cywilny : wolny ;P 
Partnerka: Brak ale szukam
[ By Kiearei-Star ]


4 komentarze:

  1. Witaj Roadenie w Domu * czarna powitała go subtelnym usmiechem i skinęła puszystym łbem w jego kierunku* Jak ci się podoba?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiechnęła sie do kolejnego członka HOLS. Na powitanie delikatnie skinęła głową. Jej patrzałki zdawały się mówić: "Vitaj w domu Road."

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohayo * Było można usłyszeć powitanie zza pleców wilka. Skrzydlata wilczyca właśnie szła by się przywitać z kolejnym członkiem HOLS * Co tam u ciebie słychać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Aloszka młody obywatelu * uśmiechnął się pogodnie do wilka* Jak się miewasz?

    OdpowiedzUsuń