sobota, 26 lipca 2014

Nie śpimy

1. Mam pytanie. Kto z państwa miałby ochotę pomagać w prowadzeniu pamiętnika?
Zadanie wcale nie jest trudne. Wystarczy kopiować i wklejać do nowych postów każde opowiadanie i podpinać pod odpowiednią kategorię. Szczegóły dopowiem osobie która zechce pomóc :)
W tej chwili pamiętnik jest przepisywany. Osobiście się tym zajmę.
 Pomoc jednak będzie potrzebna gdy skończę to robić i będzie trzeba zajmować się nowymi opowiadaniami z tego bloga.

2. Czemu nikogo prawie wgl nie ma na chatach ? Zróbmy coś z tym. Fabuła została dodana po to żeby grać a nie żeby się obijać w każdej wolnej chwili..

4 komentarze:

  1. [Przepraszam bardzo, ale sprawdzam co chwilę chatzy..nikogo.
    To że nie mam nigdzie zapisanego linka do naszego chata, którego zrobił Ulti, to nie moja wina...]

    OdpowiedzUsuń
  2. Arisu akurat to wiem że wchodzisz bo Cie widuje, ale tylko Ciebie. :o . Link jest, wystarczy przewinąć suwak niżej. A niebawem coś z tym zrobię. ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nic nie rób. :3 W menu po lewej pojawiła się zakładka 'chaty', a tam są linki do flasha, chatzy i ajax.


      Tak, nadal jestem administratorem na blogu.

      Usuń
  3. Jenn, nie tylko Arisu wchodzi. Obie wchodzimy. I oprócz nas i Ciebie kiedyś na offtopie, nie widuję na chat'cie zrobionym przez Ultiego nikogo. To smutne.

    A co do pamiętnika, to ja się mogę tym zająć.

    OdpowiedzUsuń