niedziela, 22 czerwca 2014

Organizacyjna

Otóż nazbierało się parę spraw, które trzeba  przedstawić, zacznę od tych najważniejszych:

1. HOTN zaprosiło nas na imprezę z okazji przywitania lata. Odbędzie się ono 26 czerwca o godzinie 19/20.
Przewidziane atrakcje to:
- wspólne polowanie na samo rozpoczęcie dobrej zabawy;
- wielkie ognicho, wokół którego zbierzemy się, by wspólnie tańczyć, rozmawiać i snuć domysły, czy cokolwiek przyjdzie Wam do głowy;
- mile widziane przebranie pod hasłem "Wakacyjne Szaleństwo": odbędzie się pokaz przebierańców, a najlepsze na pewno zostanie nagrodzone niewielkim podarkiem;
- zabawy z magią, czyli każdy chętny pokaże, jakie niesamowite sztuczki potrafi zrobić z magią;
- o godz. 22:30 pokaz magicznych, sztucznych ogni, coby godnie powitać wakacje.

2. Teraz pytanie do osoby, która miała załatwić szablon na stado. Naprawdę doceniam, że podjęłaś się już zadania.  Jednak zaczynam się niecierpliwić. Otóż  szablonu brak, a baner jest. Jeśli nie pojawi się do końca następnego tygodnia usunę baner ze stada.

3. Ogłaszam konkurs,  na początek i rozbujanie coś krótkiego. Bowiem konkurs polega na napisanie krótkiego i śmiesznego  oraz  wierszowanego wierszyku zwanego Fraszką. Tematyka dowolna.
  
Jury:
Yaya
Ja

Ktoś chętny do konkursu? Potrzeba jeszcze 1/2 osoby do Jury.


4. Mniej ważna sprawa. Zmieniłam czcionkę, bo ten fiolet, aż mnie raził. Nie wiem co w nim widziałam ><. Już lepszy ten pomarańcz. Tak na razie, tylko do czasu, aż pojawi się szablon. Oraz co powiedziecie na stadny event? 

9 komentarzy:

  1. [Przede wszystkim - DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ. W końcu widzę wszystko na blogu :D. Po drugie - na imprezie postaram się być, powinienem już wtedy być po pracy. W najgorszym wypadku będę nieco spóźniony. Doceniam też uznanie mojego pomysłu na konkurs C:
    No i jeszcze jedno - przepraszam, że ostatnio mnie nie było, ale miłem trochę zamieszania w realu. Obiecuję, że już będę częściej i nadrobię wszystkie komentarze i w ogóle.]

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Będę, o ile nic mi nie wypadnie.
    2. Nowy szablon? Super ^^
    3. Zgłaszam się do jury ;3
    4. Eventy zawsze spoko. Uwielbiam je, więc jak coś mogę pomóc.

    A tak poza to obiecuje, że w tym tygodniu dam KP.

    ~ Lorens

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się być na imprezie, ale nie obiecuję bo w środę wracam do domu i nie wiem na którą zajadę.
    Na konkurs...może coś napiszę, ale ciężko mi to przyjdzie.
    Eventy od zawsze uwielbiam, więc wiadomo że jak najbardziej jestem za.

    OdpowiedzUsuń
  4. [ Napiszę, żeby nie było, bo z Arjuną nie łatwo się skontaktować. ;^; (wieczne zw)
    Impreza dobywa się nie 25, ale 26, w piątek! Mam nadzieję, że Ar jeszcze to dziś poprawi.
    Jednakże gdybyście byli chętni, 25(czwartek) kilka osób z HOTN planuje przedimprezową wyprawę po alkohol do ludzkich osiedli.~]

    `Aldieb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [ Aach, przepraszam i znowu namieszałam.
      Poprawka:
      Impreza odbywa się 26, w CZWARTEK.

      Już, dobrze, teraz się zgadza. W razie czego, więcej szczegółów możecie znaleźć na blogu HOTN ( http://herd-of-the-night.blogspot.com/ ) ]

      Usuń
  5. 1. Postaram się być, ale nie obiecuje.
    2. Szablon, szabloniasty. Ja wyrobiłam swoja normę na ten miesiąc, ale w razie czego jeśli z tym szablonem planowanym nie wyjdzie, mogę zrobić szablon na HOLS. Ale w takiej sprawie to walić na gg.
    3. Nigdy nie pisałam fraszek. Będzie ciekawie.
    4. Ten kolor jest lepszy od fioletu. Bardziej czytelny.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Impreza? Genialnie, przychodzę.
    2. Szablonarka ma na wykonanie zamównienia dwa tygodnie. Tez z Krytycznej Bieli ma pojawić się w tym tygodniu, nie wiem, na który dzień. Cóż, nie tylko ja się niecierpliwie, a jak wiadomo cierpliwość moją mocną stroną nie jest.
    3. Nie mam talentu, do tego typu rzeczy. ;; Ale może być ciekawie.
    4. Matulu, dzięki Ci za ten pomarańcz!

    Yulthi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam was za ten fiolet :< Nie wiem cze,u był akurat fiolet. W razie wu mammy już 3 propozycje szablonu. Zobaczymy, który wypali. Oj Al, bo ostatnio dużo mam na głowie oraz Leoś przepraszam zaraz napiszę, że to twój pomysł.

    OdpowiedzUsuń