sobota, 10 maja 2014

"Szczerze? Ta też jakoś mi nie gra", czyli Yulthi zabiera głos!

Jeśli mogę się wtrącić... Mam kilka zastrzeżeń co do listy obecności, i ogółem... Życia bloga... Jest to pierwszy raz, kiedy mam odwagę zabrać głos co do takich spraw, więc proszę bez krzyków, hejtów i wielkich fochów.
Po pierwsze: Jak dla mnie Raoden nie powinien być usprawiedliwiony (to samo Franka i Lider, no ale). Nie wiem, od kiedy nie daje znaku życia, acz to mała przesada, trzymać kogoś, kto nie uczestniczy w życiu stada. Widzicie, jest 4 osoby, które się podpisały. A co z resztą? Jak dla mnie JUŻ powinni zostać wydaleni ci, którzy nie są aktywni, bądź nie ma z nimi żadnego kontaktu. Lorens prosił o ponowne zaproszenie do bloga, dostał je?

Po drugie: Szata bloga. Czy nie możemy zamówić jakiś szablon, by mogłoby to jakoś wyglądać? Serio, obecny wygląd nieco odpycha, za dużo wszystkiego. A przecież można by wszystkie potrzebne rzeczy (czytaj: hierarchię, oraz te "ogłoszenia") dać do "mało potrzebnych" zakładek. To nie jest trudne, serio. Proponuje złożyć zamówienie u szablonarek, by wykonały nam jakiś śliczny szablonik, przez który może uda nam się zwerbować nowych członków HOLS'u.
Po trzecie:ADMINISTRACJA. Napisałam w notce roboczej, że mogę pomóc z blogiem, gdyż bardzo często bywam na bloggerze. Nie dostałam żadnej odpowiedzi, a miałam i w sumie mam dobre chęci, gdyż chcę, by blog mógł się dalej rozwijać, a nie ciągle stać w miejscu. Może i nie jestem jakimś zasłużonym członkiem, acz proszę was. Każda pomoc się liczy. Jestem nieco zawiedziona tym, że Arjuna tak bardzo zaniedbała stado. Oczywiście jest to tylko moje zdanie, soł.

Po czwarte:Arty z antycopy? Serio? Jezu, ludzie, to było już złe na onecie. Myślicie, że komu chce się szukać "legalnych" artów. Niektóre z nich są może i fajne, ow, ach i łojezu. Na przykład ja. Wybrałam art od Vayms, gdyż w mirae pasowało mi do mojej postaci. A nie powiem tak. Miałam już o wiele wcześniej upatrzonego arta ale co? z nielegalnej galerii. Także nie potrzebnie widnieje to w zakładce "dołącz", jak dla mnie, nie?


Có~ż... może i nie za wiele, acz wypisałam wszystko to, co mnie osobiście razi. nie wiem, jak na to zareagujecie, acz proszę. Znacie moje zdanie co do tegoż bloga.
Z pozdrowieniami do administratorów oraz aktywnych członków stada


Yulthi.

11 komentarzy:

  1. Yulti, co do tego zaniedbania to penie masz racje. Nie będę się usprawiedliwiać, tylko zostaje mi znowu przeprosić i zmienić to co jest nie tak. Zaczynając od nieobecności. Franka ma zepsuty komputer, wiem to bo rozmawiałam z nią osobiście i cały czas jej szwankuje. Lider nie zostawił by tak stada bez słowa, na pewno coś tam w real się stało (uwierz mogę ręczyć za to z doświadczenia i na tyle go już nam.) Z Raodenem faktycznie nie wiem co się dzieje postaram się z nim porozumieć, jak mi się nie uda usunę go. A co do reszty ? Tak jak obiecałam mają czas do tego 20 maja potem usuwa. Tak, Lorens dostał ponowne zaproszenie zaproszenie. Co do szaty bloga, szukałam wiele razy, ale jakoś mi się nie powiodło. Dopiero Jenna jak obiecała, tak zrobiła grafikę na stado, ale postaram się poszukać jeszcze raz. Ramkami zajmę się jutro lub jak, tylko znajdę czas. Już od jakiegoś czasu chce ci dać adma, ale chciałam postąpić według regulaminu, każdy musiał to przejść. Ale masz kolejna racje potrzebna ka zda pomocna łapa, chętnie przyjmę twoja pomoc. Nie chce robić z siebie ofiary, ale miałam trochę łopoty ze zdrowiem i dlatego ledwo co odpisywałam na komentarze, ale jest już ok i postaram się zmienić te niedogodności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yulthi* ( co wy macie z tym imieniem. .-. )
      ____

      Och, jeszcze co do władzy na blogu. Rada stada. Tak na prawdę może być, bo zasłużone osoby i te takie. Mają admina, czyż nie? A co robią z tym? Za-mu-la-ją dupe, za przeproszeniem. Potrzebni ją ogarnięci ludzie, którzy będą mogli w każdej chwili coś zmienić, dodaç na blogu.
      I znów szata bloga. Może lepiej, jak znajdę jakąś szabloniarkę, która będzie mogła wykonać nam te szablon. Nie, nie ramki i nagłówek, bo już wyraziłam swoje zdanie na ten temat.
      Coż, jeśli chodzi jeszcze o pomoc. Cóż, mogę się oczywiście wykazać, zrobić coś dla stada by pokazać, że zasłużyłam. Jedynie powiedzcie co - zrobię to.

      Yulthi.

      Usuń
  2. Ja osobiście pracuję nad dodaniem fabuły na to stado, co też może przyciągnać nowych. Jednakże jeśli mają być zmiany to dodam to wówczas gdy będziemy zmieniać wszystko inne, aby ta "metamorfoza" miała ręce i nogi. Co do Nieobecnych.. nie wiem co z Franią i Roadenem, ale Lider faktycznie, zgadzam się z Ar musiał mieć powód.. Dołączył jakoś na początku istnienia stada i wciąż jest z nami, a to coś oznacza :)
    Roaden z tego co pamiętam to realny brat Lidera.. więc Ar może jego spytaj co z nim sie dzieje..

    Co do szablonu, byłoby dobrze gdybyś kogoś znalazła.. Kiedyś na początku ktoś miał nam zrobić szablon ale niestety urwał nam sie kontakt i niestety:/ później stado przekazałam Arjunie. i jeśli chodzi o admininstratora to też Arjuna o tym zadecyduje, ale faktycznie to prawda.. przyda się ktoś do pomocy i to bardzo. O ile chcemy przetrwać te ciężkie czasy.

    Co do listy.. Ar faktycznie dałaś chyba troche za dużo czasu na podpisy :/ ale wiem jak to jest bo samej mi zawsze ciężko było wyrzucać. Jednakowoż w takiej sytuacji... no trzeba sie zacisnąć i to po prostu zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ow, co do szablonu jeszcze! Dobrze by było, gdyby któraś z was pomogła, lub powiedziała, co chce, aby było na szablonie. Gdy odpowiednio skleję formularz zamówienia będę poszukiwała szablonarni. Numer gg w razie co jeszcze raz podaję: 811100

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ja jestem. Matura to zdecydowanie ważny powód dla którego mam prawo być nieobecny przez jakiś czas.., Spokojnie. Co do Roadena ( Patrz mój komentarz pod Listą obecności)

    Szablon - Good pomysł

    Pomoc przy blogu - Good pomysł, zwłaszcza jeśli widać że Ci zależy.

    Anty Copy.. hmm wydaje mi sie że to po prostu zostało z dawnych czasów.. pamiętam jak tu dołączyłem. Wtedy wszyscy z tego korzystali i byli zadowoleni.. Owszem większość artów itd są już nieaktualne no ale niektórzy do dziś na pewno poszukują tam właśnie legalnych artów, ewentualnie ktoś im rysuje lub sami sobie rysują. Ja mam fote właśnie z tamtąd i do dziś nie narzekam od tych.. 4 ponad lat.
    No wiem czasy sie zmieniły i można coś tam zmienić w tej zakładce, jasne, to się zgadzam no ale nie wiem, to tylko moja skromna opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A na początek zmian zaproponowałabym krzykopudło, by móc jakoś rozmawiać z autorami~ *Te pomysły*

    OdpowiedzUsuń
  6. krzykopudło? O.o Chyba nigdy nie słyszałam o czymś takim... mogłabyś mi to pojęcie przybliżyć?

    OdpowiedzUsuń
  7. a to to, było tak od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To przepraszam. Mam już mniej więcej ogarniętą dziewczynę do zrobienia nam szablonu *Yulthi taka szybka*. Czekam tylko na arty od was oraz opis, co chcecie. c:

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze, zależy od tego co ona potrafi zrobić. Ja bym chciała np żeby ten szablon oddawał w pełni i odnosił się do nazwy. Zagubione dusze, czyli taki troche ciemny, owiany tajemnicą szablon. Niech ma w sobie jakieś fragmenty lasu czy coś.. zdjęć moge poszukać jakichś jutro. Niech sie Arjuna jeszcze wypowie. na pewno chciałabym żeby zostało ciemne tło.. tak jak teraz.. może sie delikatnie przemieszać z jakimś np granatem.. no i nie wiem co jeszcze moge powiedzieć.. jak mi coś jeszcze przyjdzie do głowy to sie odezwe w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń