poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Organizacyjna

1. Porządek na blogu już jest blog jest uaktualniony, zmieniona grafika i porządek z autorami. Ale jak macie jakieś zastrzeżenia  lub  pomysły na ulepszenie bloga to słucham uważnie. Usunęłam też większość postów na znak, że to nowy początek zostawiając, tylko te najważniejsze moim zdaniem.

2. Cóż mamy nową grafikę, za co bardzo dziękuję Jennie. Oczywiście zostaniesz za to nagrodzona. Miałam problemy z kolorem czcionki :/. Nie wiedziałam jaką dopasować. Szczerze? Ta też jakoś mi nie gra, ale pytam się was czy wam pasuje czy chcecie ją zmienić. Pomysły kierować w komentarzu.

3. Niestety musiałam usunąć z wielkim bólem serca członków, którzy nie podpisali się pod ostatnią listą obecności. Naprawdę było ciężko, ale sami mnie do tego zmusiliście. I tu wystąpił problem, ponieważ się pomyliłam się i osunęłam za dużo.Przepraszam bardzo. I te osoby poniżej proszę o sprawdzenie czy usunęłam, tylko wasze KP czy też usunęłam was z autorów i ponowne  je napisanie. Naprawdę przepraszam, za niedogodności. Jak nie zostanie to wykonane usunę was z bloga, prócz Lorensa. On się odzywa, ale przez moja głupotę usunęłam jego KP

Hikari
Reiri
Shetanie 
Summer 
Lorens


4. A teraz niespodzianka. Nowa LO zaczynamy od nowa i potrzebujemy osób, które się udzielają. To nie szklarnia roślinek nie potrzebujecie. Nie podpisanie się pod LO grozi wyrzuceniem ze stada, proste. Odnoście punku 3, nie musicie tego robić, jak nie chcecie tu należeć. Czas macie do 20 maja i ani dnia dłużej dopowiem, że można do godziny 24, no chyba, że ktoś wykorzysta to,  że będę spała o tej godzinie. Przykro mi, że muszę zachować się tak surowo, ale cóż sami mnie do tego zmusiliście.

Arjuna
Brenda
Hikari
Jenna
Ombra
Franka
Reiri
Shetanie
Yultki
Raoden
Lider
Dark
Lorens

Nie podpisani
Podpisani
Usprawiedliwieni.


9 komentarzy:

  1. jestem.. tylko.. czemu sie playlista nie odtwarza? :o

    i mam uwage do koloru linków z kartami postaci.. są za ciemne ja tam osobiście nic nie widze na tym czarnym tle.. troche by je trzebabyło rozjaśnić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.o dopiero teraz się skapłam, że nie ma playlisty. Postaram się to zrobić jak najszybciej, bo nie ogarniam tego gadżetu. A tak ten fiolet może być? Zajmę się tymi nagłówkami.

      Usuń
    2. ja gdzies na dole ustawiłam taka mała nutke.. gdzieś nad albo pod Pochwałami już nie pamiętam.. a playlista i tak była na górze bloga.. bynajmniej tam sie odtwarzała, ale jeśli to przez przypadek usunęłaś to przepadło, bo ja linku nie zapisywałam nigdzie :/ najwyżej zrobie od nowa, ale bede musiała znaleźć na to czas.

      Co do linków, od razu jest lepiej, chociaż nie będe ukrywać że jeszcze ładniej by było gdyby tamte linki były w kolorach tych tutaj czyli chodzi mi o kolor tekstów typu: "Odpowiedz" lub nazwa autora komentarza :) żeby po prostu ujednolicić.. zeby zawsze było wiadomo że link to link i jest w jednym ustalonym kolorze.. ale co do tego już pozostawiam Tobie.. Ja tylko wyrażam swoją opinię w tej kwestii :) / Jenna

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ah no i proszę o zaproszenie.. Trochę szkoda mi tamtej karty, ale jak od nowa to od nowa.

      Usuń
  3. Obecny jak zawsze... Tylko troche zawieszony w czasoprzestrzeni...


    a Road już chyba mówił że odchodzi.. w każdym razie jeśli nie mówił to mu o tym przypomne żeby przyszedł i wyjaśnił sprawe, bo ja robił tego za niego nie zamierzam -.-'

    OdpowiedzUsuń
  4. Meh, jestem. yup, dark to afkerska szumowina ale sry, poprawiam wf XD

    OdpowiedzUsuń